Интензивиране су здравствено промотивне активности с циљем промоције здравих стилова живота и и могућностима коришћења достпних мера превенције.
У склопу Кампање посебна пажња посвећена је превенцији карцинома дојке : 20. Март Национални дан борбе против рака дојке.
Рак дојке – водећи узрок оболевања и умирања од малигних болести код женa.
Остварена је сарадња са следећим партнерима на пољу промоције здравља :
- Месна заједница Глоговац,
- Месна заједница Совљак,
- Месна заједница Дубље,
- Средња мачванска школа Богатић,
- Основна школа Богатић,
- Удружење рома Богатић.
У раду је коришћен промотивни материјал – постери и лифлет на тему Превенције малигних болести. Постери су приказани у служби за здравсвену заштиту одраслог становништва , месним заједницама,, Средњој мачванској школи.
Током промотивног здравствено васпитног рада, указано је да око 30% смртних исхода последица је пушења, прекомерне телесне тежине, неправилне исхране, недовољно физичке активности, конзумирања алкохола. Такође указано је да се у Србији годишње у просеку дијагностикује 36000 нових случајева малигних болести, док од рака умре више од 20000 људи.
Скренута је пажња да превенција и рано откривање болести има огроман јавно здравствени потенцијал.
Кључне поруке кампање гласиле су :
- Повећати свест јавности о симптомима различитих врста рака и охрабрити људе да се јаве свом изабраном лекару.
- Обезбедити пиступ безбедном и ефикасном лечењу.